الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

«محمد سامي السبب»| مي كساب تكشف عن مفاجأة في أحداث جعفر العمدة (فيديو)

الجمعة 14/أبريل/2023 - 08:31 ص
مي كساب ومحمد رمضان
مي كساب ومحمد رمضان ومحمد سامي

كشفت الفنانة مي كساب، عن موقفها من القيام بأدوار جريئة في مسيرتها الفنية.

وقالت مي كساب في تصريحات تلفزيونية لبرنامج حبر سري الذي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم عبر فضائية القاهرة والناس،:" اتعرض عليّ دور جريء مرة واحدة في فيلم وموافقتش ومكنتش لسه متجوزة".

وأضافت مي كساب:" سيت اسم العمل بس هو دور واحدة بتكلم أولاد أونلاين وبتعملها حركات وحاجات، والفيلم انتاج هاني جرجس فوزي".

وأردفت:" لو اتعرض على دور جريء 10 اضعاف اللى باخده، هارفضه"، مضيفة:" انا بحب التمثيل وبلاقي نفسي فيه بس انا عندي ولادي اهم من اي حاجة في الدنيا فمش هاعمل اي حاجة ولادي يخجلوا منها".

مفاجأة في جعفر العمدة
وفي الحلقة ذاتها، كشفت الفنانة مي كساب عن مفاجأة قوية لها في مسلسل جعفر العمدة، حيث أكدت على أنها ستقدم أغنية، قائلة:" محمد سامي المخرج استغل موهبتي في الغناء، وهغني في الحلقة 28 من مسلسل جعفر العمدة، أغنية اسمها انسى الوجع".

وأضافت:" كنت خايفة من محمد سامي قبل مشاركتي في مسلسل جعفر العمدة، بسبب إني كنت سمعت عن عصبيته".

وتابعت:"ولكن هو بيتعصب مع الشخص المستهتر مبيعملش شغله صح وبيعطله وبيعمل حاجة غلط، ومبيحبش الناس اللى مبتحفظش وأنا حفيظة".

سر خسارة الوزن
وفي الإطار ذاته كشفت مي كساب عن السبب الحقيقي وراء إجرائها عملية لإنقاص الوزن، قائلة:" ليس التنمر على جسمي هو السبب في العملية، ولكن السبب الحقيقي هو طلب بنتي داليدا ذلك لأنها طول الوقت بتقولي ماما انا عايزاكي تبقى رفيعة وتلبسي كعب وتحطي روج".

وأضافت:" بنتي داليدا عايقة اوي وشايفة نفسها فاشيونيستا وليها دماغ معينة في اللبس".

وأردفت:" وفضلت طول الوقت ماما لازم تبقى رفيعة فحسيت اني عايزة أعمل عملية فقدان الوزن علشان صحتي وأحسن قرار أخدته في حياتي".

ads