الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

محمد فؤاد يوجه رسالة إلى المستشفى بعد خضوع شقيقه لعملية جراحية

السبت 24/أغسطس/2024 - 07:37 م
هير نيوز

وجه الفنان محمد فؤاد الشكر للطاقم الطبي المعالج لشقيقه الأكبر، وذلك قبل لحظات من خروجه من المستشفى، بعد خضوعه لعملية جراحية قبل أيام على إثر تعرضه لجلطة في القلب، مساء الاثنين الماضي.

محمد فؤاد يشكر الفريق الطبي المعالج لشقيقه


وقال محمد فؤاد في تصريحات صحفية: "متشكرين لتعبكم من أول واحد لأكبر واحد.. محدش يعرف يجامكلم غير رب العالمين، واللي بتعملوه مالوش مكافأة على وجه الأرض وممتن لحضرتك يا دكتور وللأفاضل.. أنا عارف أنكم بتعملوا ده مع كل الناس، لكن أخويا ده حاجة تخصني، ولذلك هفضل شايل جميلكم في قلبي، ليكم وعلى راسي من فوق".



أزمة محمد فؤاد وأحد أطباء المستشفى


وكانت نشبت مشاجرة بين محمد فؤاد وأحد الأطباء العاملين بمستشفى عين شمس التخصصي، خلال وجود الفنان هناك لمتابعة الحالة الصحية الحرجة لشقيقه الأكبر، مما أدى إلى تراشق بالألفاظ بين الطرفين وتحرير محاضر في قسم الشرطة.

بعد يوم من الواقعة بادر الفنان محمد فؤاد بالصلح في أزمته مع طبيب مستشفى عين شمس التخصصي، وقال في فيديو: والموضوع ده كان سبب إننا ننقذ أخونا، ربنا جعل الموضوع ده سبب عشان نلحقه، وإحنا ماشيين على قدر الله وكل اللي يكتبه ربنا كويس الحمد لله.

واستمعت جهات التحقيق بالقاهرة، مساء اليوم الخميس، إلى أقوال المطرب محمد فؤاد في واقعة مشاجرة مع طبيب بمستشفى عين شمس التخصصي.

ads