الثلاثاء 02 يوليه 2024 الموافق 26 ذو الحجة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

«كله كذب» .. تامر عاشور يدخل على الخط في أزمة شيرين عبد الوهاب ويكشف المستور

السبت 22/يونيو/2024 - 03:11 م
تامر عاشور وشيرين
تامر عاشور وشيرين


 

 

بعد تصدر الفنانة شيرين عبد الوهاب التريند خلال الساعات الماضية بعد تسريب تسجيل صوتي لطليقها الفنان حسام حبيب يدين فيه أهلها بأنهم السبب الرئيسي في تراجعها الفني وأزمتها مع شركة روتانا، وهو ما استدعى شقيقها لمقاضاته قانونياً.

 



تامر عاشور يدخل على الخط في أزمة شيرين عبد الوهاب

 

دخل الفنان تامر عاشور على الخط وكشف الكثير من التفاصيل المثيرة حول مشكلة شيرين وشقيقها لافتاً أن السبب الرئيسي في المشكلة هو حسام حبيب وذلك بتدوينة عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي x، معلقاً: كل اللي اقدر اقوله  في موضوع شيرين عبد الوهاب .. إن مفيش كلمه واحده بس من اللي اتقالت  وانتشرت  صح أنا قريب من اهل شيرين ووالدتها واخوها .. انا برضه اقولها اني بحبها وكل الدنيا بتحبها وتحب فنها.

 

وتابع تامر عاشور: أهل شيرين مظهروش ف حياتها آخر سنتين تلاته  أهل شيرين هم أهل شيرين من زمان كل نجاحات شيرين كانت وسط أهلها وناسها اللي يشيلوها من ع الارض شيل … يارب يبعد عنها كل خبيث وأناني وفاشل وممثل . 

 



اقرأ أيضا.. 


تامر عاشور يوجه رسالة مبطنة ل حسام حبيب

 

كما ألمح تامر عاشور في تدوينتك إلى طليقها الفنان حسام حبيب في أنه المتسبب الرئيسي في كافة المشاكل التي حدثت لشيرين الفترة الأخيرة، معلقاً: هي اطيب منهم كلهم وهم اللي وقعوها فكل مشاكلها "انت بمن حولك " لو اللي حواليك فشله غصب عنك لازم تبقى زيهم وتعافر علشان تقدر تمارس اللي كنت بتعمله ف عدم وجودهم  بمنتهى السهوله.

 

واختتم تامر عاشور: أنا كلت عيش وملح ف بيتها وف بيت أمها وأخوها وكان لازم اقول الكلام ده علشان الكلام ده هو الكلام الحقيقي ولا كلمه من اللي اتقالت واتسمعت ليها اساس من الصحه … أهل شيرين هم هم أهل شيرين من زمان قوي .. بالعقل.

 

 

اقرأ أيضا..

مصطفى كامل يلمح باستقالته من نقابة الموسيقيين.. ماذا حدث؟

 

الكلمات المفتاحية
ads