الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

ياسمين عز تثير ضجة بـ«العيون الشتوية السهتانة»

الإثنين 02/يناير/2023 - 12:06 م
ياسمين عز
ياسمين عز

وجهت الإعلامية ياسمين عز مجموعة من النصائح للزوجات لحياة زوجية تسودها السعادة، مشيرة لأهمية استخدام "العيون السهتانة" وهو ما تداوله رواد مواقع التواصل الاجتماعي بشكل كبير في الساعات الماضية.


نصائح ياسمين عز للمتزوجات 

فوجهت الإعلامية مجموعة نصائح للسيدات تقول فيها " السنة دي إديتك نصيحة مش موجودة على جوجل، مش موجودة غير في البرنامج ده، الصوت الشتوي".

وواصلت حديثها "أهم نصيحة، صوتك الشتوي اللي نسيتيه يا هانم بعد الجواز يرجع، والعيون الشتوية، استخدميهم مع الراجل 24 ساعة".



وأضافت ياسمين عز "حولي للصيفي مع الولاد، لكن الراجل يرن ترجعي شتوي، والعيون الشتوية مصاحبة للصوت الشتوي، وإنت بتكلميه ضيقي عينيكي وخليها سهتانة ودبلانة عشان يحس بنوع من البراءة، ولو عندك طفلة صغيرة إتعلمي منها الحركات".

واستكملت نصائحها للسيدات "قبل ما يجي بساعة خلي شعرك  مهفهف  وريحتك حلوة وبشاشة الوجه وطيب اللسان واتجنني كل فترة ودللي جوزك ودلعيه وقوليله كلام حب وغزل قوليله يا أميري لو قالك متكلميش كذا علم من غير نقاش والتقدير وديما حسسيه إنه البطل بتاعك"

كما أكدت علي ضرورذة استخدام هذه النصائح لحياة زوجية سعيدة متابعةً "لو جمعنا الصوت الشتوي والعيون الشتوية، هتعيشوا حياة فوق فوق فوق، مستحيل أي ست تدخل دماغه وهو عنده كنز شتوي في البيت مالي دماغه".



واختتمت حديثها مشيرة للفروق بين طبيعة الرجل والمرأة معبرةً "ماجدة الرومي غنت للراجل عيناك ليال صيفية، الراجل لازم يكون صيفي في الصوت والأداء، إنت مصرية يعني نفرتيتي أو كليوباترا، يعني فرعونة وهو فرعونك الصغير الكبير" .

ads