الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

زوجة وليد سليمان بعد قرار اعتزاله: نفسي أشوفك في المكان اللي بتعشقه

الثلاثاء 15/فبراير/2022 - 05:09 م
هير نيوز

حرصت ياسمين، زوجة نجم النادي الأهلي، وليد سليمان، على دعم زوجها في قراره بعدما أعلن عن موعد اعتزاله وتعليق حذائه نهائيا عن لعبة كرة القدم.

وكان وليد سليمان، حاوي الأهلي، قد أعلن موعد اعتزاله عقب مباراة الأهلي والهلال في تحديد صاحب المركز الثالث والرابع ببطولة كأس العالم للأندية، والتي حقق فيها المارد الأحمر فوزا كاسحا برباعية على الهلال السعودي، ليحسم بذلك المركز الثالث ويفوز ببرونزية كأس العالم للمرة الثانية على التوالي والثالثة في تاريخه.

وأعلن الحاوي وليد سليمان، عن موعد اعتزاله، قائلا إنه سينهي مسيرته في أحضان الساحرة المستديرة، عقب نهاية الموسم الجاري، ليكون هذا العام هو الأخير له مع النادي الأهلي.



وكتبت أمل زوجة وليد سليمان، "كنت مع كل إصابة بلاقي دموعك في عينك، وتقول خلاص مش هرجع تاني، الوقت فات والعمر بيجري"، مبينة بذلك مدى حبه لكرة القدم ورغبته في استكمال رحلته في الملاعب.

وتابعت، "كنت بتدوس على نفسك في كل حاجه علشان تسابق الوقت والأحداث وكل حاجة، ورغم كل ده كنت بقولك خلاص الموضوع مفيهوش نقاش والاعتزال جاي جاي وده وقته لكن لما جه وقته معرفش أنه هيكون صعب أوي كده عليا".

واختتمت، "لو عليا نفسي أشوفك دايماً في المكان اللي أنت بتعشقه طول عمرك، ولكن دي سنة الحياة لكل شيء وقته، في النهاية أتمنالك الأفضل دائماً لأنك تستحق كل ما هو خير لك".

اقرأ أيضًا..

ads
ads