الإثنين 16 سبتمبر 2024 الموافق 13 ربيع الأول 1446
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

نجل أشرف مصيلحي ينعي والده بكلمات مؤثرة

الأربعاء 20/سبتمبر/2023 - 05:04 م
يوسف مصيلحي
يوسف مصيلحي


 

نعى الفنان الشاب يوسف مصيلحي نجل الفنان أشرف مصيلحي والده بكلمات مؤثرة عبر حسابه على موقع تداول الصور والفيديوهات إنستجرام وكتب: الله يرحمك يا أطيب وأجدع وأحن أب في الدنيا وكان نفسي تكون موجود وشايف حب الناس وروحك الحلوة موجودة في كل حد فينا وتشوف الناس كلها بتقول عليك إيه من أصغر واحد احد أكبر واحد وأنا مش فاكر ولا مرة واحدة أنك عملت حاجة ضايقتني أو حتى شدينا مع بعض زي أي أب وابنه وده عشا إحنا كنا صحاب وكنت بتفهمني وعارف دماغي.

 

وتابع: أنا عارف أنك دلوقتي مرتاح أكتر بكتير، وأكيد مبسوط وأنت شايفنا كلنا متجمعين وحاسس بكل محبة اللي كانو موجودين اليومين دول وهيفضلوا موجودين عالطول.

 

وأضاف: دلوقتي أنا هعرف أتكلم معاك وعارف أنك هتسمعي يمكن اكتر من الفترة اللي كنت موجود وسطنا عشان كنت تعبان فامش بعرف أتكلم معاك بس أنا عايزك تعرف أني بحبك أوي وهفضل شايل اسمك وأنا فخور أنك أبويا لحد إنا اجيلك إن شاء الله.

 

واختتم: بجد بحبك أوي يا بابا وعارف أنك أكيد في الجنة إن شاء الله.

 



وفاة أشرف مصيلحي

 

وقد توفى الفنان أشرف مصيلحي خلال الساعات الماضية عن عمر يناهز 49 عاما بعد صراع مع مرض سرطان المخ الذي أعجزه عن تناول الطعام أو الشراب والحركة وظل يعيش على الأجهزة في الفترة الأخيرة وفقا لما ذكرته زوجته المخرجة منال الصيفي في إحدى االتصريحات لها مطالبه جمهوره بالدعاء له.

 



نجل أشرف مصيلحي

 

يدعي يوسف أشرف مصيلحي وهو لاعب كرة

 

دخل مجال الفن حديثا وقدم مسلسل مين قال خلال الموسم الرمضاني 2022 بجانب الفنان أحمد داش والفنانة أميرة أديب.

 



اقرأ أيضا..

 

يسرا تخطف الأنظار بجلسة تصوير من الزمن القديم (صور)


ads