الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

تامر حسني يوجه رسالة مؤثرة إلى بسمة بوسيل والأخيرة ترد

الإثنين 31/يوليه/2023 - 02:32 م
تامر حسني وبسمة بوسيل
تامر حسني وبسمة بوسيل

كثرت الأقاويل والتكهنات في الفترة الأخيرة بعد طرح الفنان تامر حسني آخر أغانية أنا مش هتغير علشان حد، حول توجيه تامر حسني رسائل غير مباشرة عبر أغنيته لطليقته بسمة بوسيل.

 

رد تامر حسني 




مما استدعى تامر للرد عبر خاصية ستوري إنستجرام وعبر عن مدى احترامه وتقديره لأم أبنائه بسمة بوسيل وكتب: أنا ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطون بحياتي الشخصية، ده غط يا جماعة، أولا مش أنا اللي ممكن أعمل كده.

 



وأضاف: رغم الظروف الحالية، مازلت أكن لبسمة كل الحب والتقدير، ده غير أن هي شاركتني في اختيار أغاني، ومهما يحصل دي في دمي، وأم ولادي، وعلاقتنا كويسة دلوقتي، ولو طلبت عنيا مش هتأخر، تاني حاجة أنا بحب أنزو معاكم، دائما من يوم طلوعي، لو في أغنية أو نكتة حلوة، أو إفية حضر في دماغي أنا على طبيعتي معاكم، ثالث حاجة الفنان الحقيقي اللي بيعبر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم، يعني أنا بفرح لما ألاقي أغاني بتعملوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكوا تقولوه أنتو.

 

وتابع ممازحا: ده لسه في أغاني توجع أوي نازلة قريب إن شاء الله، كدا مش هنزلها.

 

رد بسمة بوسيل على تامر حسني

 



وبدورها قامت الفنانة بسمة بوسيل بالرد على دستوري تامر حسني وكتبت: يا تيمو انت كمان عندي زي ما أنا عندك، ربنا يوفقك في شغلك دايما.

 

آخر أعمال تامر حسني 

 

يذكر أن فيلم تاج الذي يعرض حاليا في دور العرض السينمائي هو آخر أعمال تامر حسني السينمائية وحقق الفيلم نجاحا كبيرا في مصر والوطن العربي وحصل على إيرادات مرتفعة منذ عرضه.

 

ويشارك في بطولة الفيلم كلا من تامر حسني، دينا الشربيني، ساندي، عمرو عبد الجليل، هالة فاخر، الفيلم تأليف تامر حسني، وإخراج سارة وفيق.

 

اقرأ أيضا..


وصلة غزل ياسمين عز في تامر حسني: «بيألف أغاني وهو نايم» (فيديو)

ads