الجمعة 10 مايو 2024 الموافق 02 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

ميرهان حسين تُمارس التمارين من صالة الجيم| صور

الأحد 06/يونيو/2021 - 07:39 م
ميريهان حسين تمارس
ميريهان حسين تمارس التمارين من صالة الجيم |صور

نشرت الفنانة ميرهان حسين صورًا جديدة عبر حسابها الرسمي على موقع "إنستجرام" بدت فيها بـ إطلالة جذابة.

وظهرت ميرهان حسين في الصور بإطلالة رياضية مرتدية توب فوشيا وبنطال ليجين وقفازين، وهي تمارس تدريبات داخل صالة الجيم مما جذب إعجاب متابعيها.

كانت "ميرهان" كشفت عن صفات شريك حياتها المستقبلي، وكتبت عبر "إنستجرام": "من السهل أن تجد من يعرفك من الداخل، يتفهمك من دون حاجة لتبرير نفسك ويفهم تصرفاتك، شخص يثق بك ويعرف تماماً ما الذي يسعدك، لا يمل من أخبارك، يراك كل يوم ويبقى شعوره تجاهك مفعمًا بالشغف كما في أول يوم، يحبك ويحب كل تفاصيل شخصيتك".

وتابعت الفنانة: "مش سهل تلاقي شخص يقدر يشوفك من جوا، يحس بيك ويفهمك من غير ما تضطر تقعد تشرح وتبرر، يعرف لوحده اللي خلاك تتصرف بطريقة معينة في موقف معين، شخص ميشكش في نواياك ولا يشك فيك".

وأضافت، "يبقى عارف إيه اللي يبسطك ويحاول دايماً يعمله، شخص مايزهقش منك ولا من حكاياتك المكررة، شخص يشوفك كل يوم بنفس الشغف كأنه بيشوفك لأول مرة، يحبك ويحب كل تفاصيلك اللي محدش بيشوفها ولا بياخد غيره باله منها".

وأردفت ميرهان: "شخص يخليك تشوف نفسك بعين جديدة، شخص يحسسك أنك غالي أوي وأن مفيش حاجة في الدنيا ممكن تعوضك، شخص تقدر تبقى على طبيعتك قدامه من غير ما تلبس ماسكات أو تتقمص شخصية مش بتاعتك عشان ترضيه أو تعجبه".

وميرهان حسين شاركت في العديد من الأفلام بينها: "عمر وسلمي 2، الهرم الرابع، فوبيا"، وفي الدراما التلفزيونية شاركت بعدة أعمال منها: "دوران شبرا، خرم إبرة، آدم وجميلة، اسم مؤقت، وختم النمر في رمضان المنقضي.


ads
ads