الخميس 04 يوليه 2024 الموافق 28 ذو الحجة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

الإخوة الأعداء.. تصاعد الأزمة بين شيرين عبد الوهاب وشقيقها والأخير يرد بفيديو موثق

الثلاثاء 02/يوليه/2024 - 03:33 م
شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب


 

مازالت الأزمة بين الفنانة شيرين عبد الوهاب وشقيقها مستمرة حتى اللحظة، خاصة بعدما تقدمت ببلاغ ضده للنائب العام تدينه فيه بالاستيلاء على حساباتها على مواقع السوشيال ميديا بالتواطؤ مع شركة بيسمنت الممثلة في الموزع حسن الشافعي.

 



رد شقيق شيرين عبد الوهاب على الاتهامات الموجهة له

 

ورد شقيق الفنانة شيرين عبد الوهاب على تلك الاتهامات عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك وكتب: ده يا جماعه فيديو يثبت للجميع السوشيال ميديا كانت مع مين في الفترة الاخيرة ومين كان بيستخدمها لأغراض شخصية زي ماهو واضح قدامكم اهو وطبعا الحد اللي بيساعدهم ده معروفه هي مين  و للمعلومة وقت المداخلة دي أنا كنت بعيد عنها بقالي ٣ سنين وعن شغلها . و فجاة من فتره كده قالو مستولي علي الحسابات مجتش معاهم دلوقتي قالك باع الحسابات حتي القعد اللي بتقولي متعرفيش عنه حاجه ملوش اي علاقة أصلا بالسوشيال ميديا وده واضح  في بيان شركة بيسمنت ريكود "يوتيوب " فقط.

 

وتابع شقيق شيرين عبد الوهاب قائلاً: ومشاء الله رده علي البيان كله في حوار صحفي نقطة نقطة إلا الجزء ده حيث حررت الفنانة عدة بلاغات و عرائض بالنيابة العامة وتم حفظها جميعاً لعدم وجود دليل ولا يتبقي إلا بلاغاً واحد قيد الفحص حاليا.

 

واختتم: حق ربنا هيبان وفي النهاية احنا في دوله قانون كل واحد هياخد حقه والنيابة والقضا مش هياخدو بتسجيل صوت  لأ بأدلة و مستندات وربنا بقي في الآخر فوق الكل هو أعلي واعلم .. ألا صحيح هو ليه تسجيل صوتي ؟ ليه مش مداخلة تليفونية؟.

 


اقرأ أيضا.. 


بداية الخلاف بين شيرين وشقيقها

 

جدير بالذكر أن بداية القصة بدأت بعد تسريب صوتي لطليقرحسام حبيب يدين فيه أهل وشقيق شيرين عبد الوهاب  بأنهم السبب في تواجها وتدهورها الفني، ومن جانبها ردت شيرين عبر بيان عن طريق محاميها واتهمت شقيقها بالاستيلاء على حساباتها على المواقع التواصل الاجتماعي من خلال توكيل عام قديم، وبيعها لشخص آخر.

 

 

اقرأ أيضا.. 

نجم تركيا بوراك يوروك يتقدم لخطبة صديقته توانا يلماز في عيد ميلاده (صور)

ads