السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

رضوى الشربيني بإطلالة ساحرة.. ومتابعيها: آيشورايا راي مصر

الثلاثاء 13/يونيو/2023 - 03:37 م
رضوى الشربيني
رضوى الشربيني

نشرت الإعلامية رضوى الشربيني صورا جديدة لها عبر حسابها الرسمي على إنستجرام من فرح نجل الإعلامي خيري رمضان، وخطفت الأنظار بإطلالتها وجمالها .

 

إطلالة رضوى الشربيني

 








وارتدت رضوى فستانا طويلا بدون أكمام باللون السماوي، واعتمدت رضوى على تسريحة شعر منسدلة على كتفيها، واختارت مكياج بدرجات النيود مع مكياج عيون سموكي، وأضافت للإطلالة لمسات جميلة من المجوهرات البسيطة في منطقة الرقبة .

 

ودائما ما تحرص رضوى على الاهتمام بجمالها ومظهرها، كما أنها تهتم بالموضة وبأحدث صيحاتها، وتتنوع في إطلالاتها ما بين الكاجول والكلاسيك والسوارية، بالإضافة إلى تنوعها في تسريحات الشعر فأحيانا تظهر بالشعر المموج، وأحيانا بالشعر المنسدل أو المربوط .

 

وتفاعل متابعو رضوى مع تلك الإطلالة ووصفها البعض أنها تشبة نجمة الهند ايشواريا راي، وأعربوا عن إعجابهم بجمالها وأناقتها .

 

تعليقات المتابعين

 

كتبت درة: "آيشورايا راي المصرية".

 


ألاء :"فكرتك آيشورايا راي راي بالصورة الأولى".

 


بينما كتبت مها:" طول عمري بشوف النجوم في السما أول مرة أشوفها على الأرض".

 


وعلقت خلود: "قمر يا رضوى ما شاء الله عليكي ربنا يحميكي".

 


مواصفات الزوج الذي تتمناه رضوى الشربيني


 


وكشفت رضوى الشربيني عن مواصفات الزوج الذي تتمناه في إحدى اللقاءات السابقة قائلة: "لازم يكون راجل قادر والقدرة هنا بمعنى إنه يكون قادر على العفو عند المقدرة، عشان ميبيصش على أخطائي ولا صغائر الأمور اللي أنا بعملها، وهيكبر دماغه ومش هيتلككلي ومش هيبص على عيوبي، ولازم يكون قوي ويشاركني كل أموري، ويكون سند وقوته دي تكون معايا مش عليا، ولما يقرر إنه مش عاوز رضوى الشربيني ميعملش أي حاجة غير إنه يجيني ويقوللي في وشي أنا آسف مش قادر أكمل".

 

وأضافت: "لازم يكون ناجح، مقدرش أتجوز راجل مش ناجح ولا أنا أكون أنجح منه، ويكون عنده طموح ويتقي ربنا في البني آدمين، ومكونش أنا أولهم لكن مامته وباباه، ولازم يكون بيحبني قوي وبيهتم بيا قوي، ويعرف يتعامل معايا لأن أنا صعبة، ويكون حنين وطيب ودمه خفيف عشان مقدرش أتجوز راجل دمه تقيل أبداً، ويكون شيك وخفيف في نفسه".

 

اقرأ أيضا ..

ازاي تخلي الراجل يطفش منك على طريقة رضوى الشربيني؟

ads
ads