الأربعاء 24 أبريل 2024 الموافق 15 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

نساء السوشيال ميديا تتعاطفن مع بسمة بوسيل وتهاجم تامر حسني بعد منشور «هالة عمر»

الأربعاء 24/مايو/2023 - 10:00 م
هير نيوز

تصدرت النجمة بسمة بوسيل، ترند مواقع التواصل الاجتماعي، بعد منشورها عن مديرة أعمال طليقها الفنان تامر حسني، "حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا هالة"، بعد صور لتامر معها في حفل زفافها، مشيرة إلى أنها كانت السبب في خراب بيتها وهدم حياة أولادها.

نساء السوشيال ميديا تتعاطف مع بسمة بوسيل

تعاطف رواد مواقع التواصل الاجتماعي من النساء مع بسمة بوسيل، بعد تلك المنشورات التي أظهرت غضبها وحسرتها من امرأة دمرت حياتها، وكانت التعليقات تمثل هجوم على تامر حسني.

كتبت انجيل: «لو كنتى سبب طلاق بسمه هتتطلقى قريب».



وعلقت سما: «بسمه عندها حق تامر عامل نفسه من بنها وبيشكر ف الست ال اكيد كان فيه مشاكل ف حيات بسمه بسببها والأستاذ تيمو طالع يجامل أعداء ام ولاده طبعا استفزها وخرجها عن شعورها خصوصا أن احنا كاستات بنحاول نعمل نفسنا عادي ف المواقف ال فيها ست قصدنا بس الاستفزاز بيخرجنا عن شعورنا بقا».


وكتبت مروة:  دخيل الله يعني للي كل أفلامه هماله شو بده يطلع منه الله يرحم لما كنت مراهقه  وادعي ربنا يهديه من سيء لأسوء».

وعلقت مرنا: «احنا بنحب تامر لكن بجد الظاهر ان هو جه عليها كتير وهي بتمر بحالة نفسيه مش حلوة وبقت تتصرف تصرفات مش محسوبة وبتتعامل ك ست عاديه جوزها زعلها او جرحها  مش فنانة وفنان بقي وبتاع .. بجد اوحش حاجه ممكن الواحد يشوفها هو لما واحدة تكون مكسورة كدة وضعيفة بالذات ان هي مرات حد مشهور ولازم تكون اقوي من كدة وتحسبها .. بس فعلا احنا حاسين بيها هي بني آدمة برضه».


وكتبت يارا: «حسبي الله ونعم الوكيل في كل من يكون سبب في خراب البيوت الله يعوضك خير يا بسمة».
 
وعلقت أية؛ «معقول تامر كمان هيك؟ كسر بخاطري».

وكتبت جنى: «حسبي الله ونعم الوكيل في كل حد يبقا سبب في هدم وخراب بيت».



ads