الخميس 09 مايو 2024 الموافق 01 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

جومانا مراد: مش هأخلف تاني ولا بحب المكياج ومحدش يقدر عليا

الخميس 11/مايو/2023 - 11:20 ص
جومانا مراد
جومانا مراد


قالت الفنانة جومانا مراد، "فيه ناس طبعها مؤذي، بس أنا ربنا حاميني، وأمي بتدعيلي طول الوقت وأبويا ميت راضي عني، فأنا محدش يقدر عليا ".


وكشفت خلال برنامج "كلمة أخيرة" المذاع على قناة on والذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي، أنها تعرضت للهجوم من قبل الجمهور بعد وفاه ابنتها، مما أثارغضبها وحزنها.




تصريحات جومانة مراد خلال برنامج "كلمة أخيرة"

 

 

وعن هجوم السوشيال ميديا بعد لقائها بسوزان سيف الدين قالت: "أنا اتوجعت جدا وقتها لأني كنت في حالة صعبة جدا، وفي واحدة حبت تستظرف فرديت عليها وقلتلها لا حصلك اللي حصلي ولا شوفتي اللي شوفته ولا انتي قاعدة في قلبي ولا عارفة أنا قلبي فيه إيه، ربنا يسامحها أنا مسامحاها ". 

 

وحول إنجابها مرة أخرى قالت: "لا مبفكرش أخلف تاني ربنا يقدرني وأربي ولادي ".


 "عملة نادرة"


وأشارت جومانا إلى شعورها بالخوف من شخصية "دميانة"، التي ظهرت من خلالها في مسلسل "عملة نادر، بسبب صعوبتها وكثرة تفاصيلها؛ إذ تأثرت بمجريات أحداثها وبدأت تبكي عند اطلاعها على السيناريو.

وأضافت: "ومقلقتش أن أظهر بشكل حلو مكانش ده يهمني، كنت أحط كحل في عيني لأن مفيش ست صعيدية عاملة ميكب، ويا سبحان الله أنا بميل لعدم الميكب واللهجة مكانتش صعبة عليا لأني بقالي فترة عايشة في مصر والمصريين عندهم روح خاصة بيهم".

وحول أهم موضوع تناوله "عملة نادرة": "غياب الأزواج لفترات طويلة من أهم الموضوعات التي ناقشها مسلسل عملة نادرة".

وأوضحت: "قضية غياب الأزواج بسبب أكل العيش بيخلي الست مطمع، وفيه مشهد شكيت فيه للقسيس تناول هذه القضية، وأنا مع إن المرأة تعبر عن مشاعرها، ولازم يبقى فيه مواضيع نتكلم فيها بدون قلق، والست في أمور كثيرة مظلومة فيها، ودميانة شخصية مظلومة وتعرضت لكثير من الأمور والضغوطات وهي شريفة في نفس الوقت".
 

ads
ads