الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

تامر حسني يدعم زوجته بشأن مشروعها «الغامض».. والأخيرة ترد

الثلاثاء 18/أكتوبر/2022 - 05:15 م
تامر حسني وبسمة بوسيل
تامر حسني وبسمة بوسيل

حرص الفنان تامر حسني على دعم زوجته الفنانة بسمة بوسيل بسبب مشروعها القادم الذي لم تفصح عنه حتى الآن، خاصةً بعد الشائعات التي طالتهما الفترة الأخيرة بشأن انفصالهما، لينفي بذلك الأمر.

كتب تامر حسني عبر حسابه على "إنستجرام" من خلال خاصية الاستوري تهنئة خاصة يقول فيها: "مليون مبروك حبيبتي على انتهاء المرحلة الأخيرة لمشروعك القادم، لما شوفت النتيجة النهاردة وازاي فكرتي وتعبتي في كل تفصيلة في المشروع وسفر ومشاوير واهتمام من جودة المنتجات وتغليفها وتجهيزها بجد فرحت بيكي أوي انتي وكل أصدقائك".

وأضاف تامر حسني: "شوفت قد إيه نفسكوا تعملوا حاجة مهمة ربنا هيكرمك إنتي وهما وإن شاء الله هتشوفي نجاح كبير على قد مجهودك الكبير وطلوعك السلم خطوة خطوة، وزي ما بقولك ديما السيول أولها نقطة، يعني أول خطوة إن شاءالله هتجيب وراها خطوات كتير يارب".



رد بسمة بوسيل


من جانبها أوضحت الفنانة بسمة بوسيل سعادتها لوقوف الفنان تامر حسني إلى جانبها ودعمها كاتبةً: "حبيبي كل ده حصل بنصايحك ليا، وفعلًا أنا اللي كنت طايرة من الفرحة عشان شوفتك فرحان لأنك بجد مثلي الأعلى في النجاح بشكل عام، ربنا يخليك ليا وكل الفريق بيشكرك وبيقولولك متتصورش رفعت روحنا المعنوية قد ايه يا تموراه، بحبك أكتر يا أحلى زوج".



حفل تامر حسني في قطر


وفي سياق آخر أعلن الفنان تامر حسني استعداده لإحياء حفل غنائي في قطر يوم 21 أكتوبر الجاري، وشارك تامر جمهوره البوستر الدعائي لحفله عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام" وعلق عليه: "لكل جمهوري الحبيب الغالي في قطر، وحشتوني جدًا ومستنيكم إن شاء الله في حفلي القادم على مسرح كتارا يوم الجمعة 21 أكتوبر، تم طرح التذاكر في أماكن البيع في المسرح الروماني بجانب البوابة رقم 4".

اقرأ أيضًا..

ads