الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

«منك لله يا حسام».. تعاطف واضح على السوشيال ميديا مع شيرين عبد الوهاب

الإثنين 17/أكتوبر/2022 - 08:26 م
هير نيوز

بعد تصدر الفنانة شيرين عبد الوهاب تريند منصات التواصل الاجتماعي، بسبب أزمتها مع شقيقها محمد، الذي قدمت بلاغ ضده تتهمه بالاعتداء عليها وإجبارها على البقاء محتجزة في أحد مستشفيات القاهرة، تفاعل رواد مواقع التواصل الاجتماعي مع الأزمة بشكل كبير.

وظهرت العديد من المنشورات عن شيرين عبد الوهاب، كما انتشرت التعليقات بشكل كبير على مواقع التواصل وبشكل خاص "فيسبوك"، منها من يهاجم زوجها والبعض يهاجم شقيقها والأغلبية يتعاطفون معها ويدعون لها.

وإليك أبرز التعليقات: 
 
قالت عزة: «شيرين صعبانة علينا كلنا، منهم لله اللي أذوها حسبنا الله ونعم الوكيل وفين أبو بناتها ياخدهم عنده علشان يحميهم».



كما علقت آمال: «منك لله يا حسام يا حبيب من يوم ما شيرين عرفتك وهى فى النازل ربنا معاها».


ومن جانبها قالت أسماء: «أخوها مش كداب بيحاول ينقذها من السرطان حسام حبييب، وهيستفيد أي يعني انتو يطلع يقول عليها إنها بتشرب مخدرات هي وحسام شيرين بقلها فترة مش طبيعية لازم ينقذ أخته ويعالجها».



وعلقت أمل: «لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم، حسبي الله ونعم الوكيل في كل واحد يعمل كده في حد وقف جانبه وحبته وعملت منه حاجة يخليها تبقى كده».



كما علقت منال: «واضح إن حسام حبيب عايز يشربها وتغيب عن الوعى ويأخذ كل حاجة وأخوها فهم كده علشان بناتها، خايف عليهم وبنتها اللي اتصلت بيهم ينقذوها».

اقرأ أيضًا..

ads