الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

رحمة حسن تستغيث من متحرش إلكتروني: ينتحل شخصيتي وبيعرف كل خطواتي

الجمعة 05/أغسطس/2022 - 02:18 م
رحمة حسن
رحمة حسن

نشرت الفنانة رحمة حسن عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي وتبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، استغاثة من متحرش يتبعها في كل مكان ويبعت رسائل لأصدقائها باسمها وينتحل شخصيتها.




وقالت رحمة في رسالتها عبر "إنستجرام": "متحرش إلكتروني.. متحرش سوشيال ميديا.. متعدي خصوصية مكان"، وبعد إصرار المتابعين لمعرفة التفاصيل، أوضحت في تعليق آخر: "الشخص ده من سنتين وهو بيبعت رسايل غريبة وبيعمل حاجات غريبة وبيضايق كل صحباتي البنات".


وأضاف: "لو نزلت صورة أو حاجه معاهم وحتى الناس اللي بشتغل معاهم أو أصحابي في العادي بيدخل يدور على الأكونتات بتاعتهم ويبعتلهم أغاني وحاجات غريبة، ويسأل عني أنا فين وبروح فين، كل أصحابي مش واحد بس، عمل كده مع أكتر من حد، متتبع الأماكن اللي بروح فيها، ومش عارفة بيعرف منين أنا بقالي سنتين على الحال ده، آخرها المكان اللي كنت مفروض أروحه بكرة علشان شغل".






آخر أعمال رحمة حسن


يذكر أن آخر أعمال الفنانة رحمة حسن كان مسلسل "ملف سري" الذي تم عرضه خلال شهر رمضان الماضي، وهو من تأليف محمود حجاج، إخراج حسن البلاسي، بطولة هاني سلامة، عائشة بن أحمد، نضال الشافعي، ماجد المصري، إدوارد، محسن محي الدين، محمد محمود عبد العزيز، دينا، دنيا عبد العزيز، مادلين طبر، كارولين عزمي وصبا الرافعي.




رحمة حسن ممثلة شابة شاركت في بطولة عدد كبير من الأعمال الفنية، بين السينما والتليفزيون، بينها "الرجل الأخضر"، "نص جوازة"، "سابع جار"، "سمكة وصنارة"، "لأعلى سعر".



ads
ads