السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

ابنة ماجد المصري تطرد المعازيم من حفل زفافها| فيديو

الجمعة 24/ديسمبر/2021 - 08:57 م
هير نيوز

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي فيديو لـ ماهيتاب ابنة الفنان ماجد المصري، أثناء حفل زفافها، والذي ظهرت من خلاله غاضبة من الحاضرين للحفل.


تعليقات المتابعين


وقالت ماهيتاب كما ظهر في الفيديو وهي في حالة من الغضب: "كل الناس اللي مش معزومين ومالهاش لازمة يتفضلوا"، وعلق المتابعون على هذا الفيديو بحالة من الغضب، حيث جاء أحد التعليقات: "ومين انتي أصلا علشان يدخلوا فرحك أول واحدة تتجوز، بجد ده نقص أوي يا حبيبتي اللي قدك معاه عيال في المدارس".



وجاء تعليق آخر: "يا نهار اسود عليكي طظ في الناس اللي زيك يحرق الفلوس والشهرة اللي بتعمل كده"، وآخر: "باين عليها قويه بس عيب دول ضيوفك حتا لو مش معزومين خلاص هما اسمهم في الفرح وجو عشان يفرحو معاكم عيب كدا".


وكانت قد ظهرت فيديوهات وصور لها ووالدها أثناء عقد قرانها وهو يبكي، وعلق ماجد المصري على ذلك في برنامج الستات ميعرفوش يكدبوا، قائلًا إن مشاعر الأب تجاه البنت عكس الولد، مؤكدًا أنه "لما أحمد ابني اتجوز مابكيتش".




ماجد المصري


وعن زفاف ابنته ماهيتاب، قال ماجد المصري: إن "البنت بالنسبة للأب حاجة غالية، والأب بيكون في حالة صعبة لحظة زواج ابنته.. وإحساس لا يشعر به غير الأب.. الأب لما بنته بتتجوز بيحس إن فيه حاجة بتتشال من جواه"


 


اقرأ أيضًا..


أولى إطلالات غادة عادل بعد عامها الـ 46| صور



ads