الخميس 03 أكتوبر 2024 الموافق 30 ربيع الأول 1446
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

خالد الصاوي يفجر مفاجأة عن حياته: شوفت الموت بعيني لمدة 4 دقائق (فيديو)

الأربعاء 02/أكتوبر/2024 - 10:44 م
خالد الصاوي
خالد الصاوي

كشف الفنان خالد الصاوي أثناء حلوله ضيفًا ببرنامج الإعلامي الشهير "أنس بوخش" مفاجآت صادمة عن حياته الشخصية قبل دخوله عالم الفن ما جعل الفنان خالد الصاوي في صدارة جوجل وبعض منصات التواصل الاجتماعي. 






قصة خالد الصاوي مع الممنوعات
 


صرح خالد الصاوي أنه لجأ إلى الممنوعات في فترة من فترات حياته الأولية قبل دخوله عالم الفن أو التمثيل، حيث أوضح أنه لا يشعر بالإحراج ليكشف عن بعض أسرار حياته على الملأ: "أنا عملت غلط في حياتي ممكن أخبيه، ولكن انا بقوله عشان أساعد أي حد تاني غيري وميقعش فيه خالص.. الإنسان فيه شوية غرور، والحمد لله كانت صحتي كويسة طول عمري واتماديت في الغلط وده أثر عليا جدًا".

كما كشف خالد الصاوي عن تجربة أليمة عن الموت أثناء حلوله ببرنامج الإعلامي الشهير "أنس بوخش": "حصل ليا موقف غريب.. فجأة قلبي لقيته بينط خارج صدري كأني هموت خلاص، ومشكلتي الكبيرة ساعتها إني مش عايز أموت ويبقى فيه فضيحة، فدخلت على سريري .. 4 ساعات في السرير ومش عارف أعمل ليا شئ". 

ثم اختتم خالد الصاوي تجربته مع الممنوعات وتأثيرها على قلبه: " غفلت حوالي 4 دقائق بالظبط، مكملتش 5 دقايق، وقمت كإني نايم 8 ساعات ومفيش مشكلة في القلب، وبطلت الممنوعات بقي كانت كحول ومخدرات وحرقتها، وصليت ونمت شوية صغيرين، بعدها قومت لعبت رياضة بقي وبقيت أبعد عن كده خالص". 





سبب تأخر خالد الصاوي في الإنجاب 


وخلال الفترة الماضية كشف الفنان خال الصاوي سبب تأخره في الإنجاب عبر تصريحات تليفزيونية، مشيرًا أن الأمر يعود ل غروره وتكبره وأنه كان يفضل في ذلك الوقت الاستمتاع بشبابه معلقًا: كنت غبي جدا، ومستخسر نفسي، وكل شوية أقول لسه بدري احد ماجورا وأنا عندي 48 أو 47 سنة ودي من الأخطاء الكارثية اللي عملتها في حياتي بجد لأن كان لازم اتجوز بدري وبالذات مراتي لأنها ملهاش مثيل". 






اقرأ أيضا..


ads