الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

أحدث إطلالة لبوسي من إجازتها في الساحل الشمالي بفستان بطباعة الليوبارد (صور)

الأحد 25/أغسطس/2024 - 05:36 م
بوسي
بوسي

نشرت الفنانة بوسي جمهورها أحدث إطلالة لها من إجازتها في الساحل الشمالي عبر صفحتها الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي "انستجرام ". وأطلت بوسي بفستان بطباعة الليوبارد Leopard، طويل وضيق أظهر رشاقتها.

ولملمت بوسي شعرها من الأمام ورفعته للأعلى وجعلته ينسدل مموجا على كتفها، مع مكياج يناسب الإطلالة وحازت إطلالاتها علي إعجاب الجمهور والمتابعين. 







اقرأ أيضا.. 


آخرهم نجوى كرم.. نجوم تعرضوا لمواقف محرجة على المسرح



بوسي توجه رسالة إلى شيرين 


عبرت المطربة بوسي عن حزنها ووجهت رسالة إلى الفنانة شيرين عبد الوهاب تمنت فيها أن تعود لقوتها ولجمهورها كما كانت من قبل أزماتها وتكون شيرين القوية .


وقالت بوسي في لقاء مع "عرب وود" في رسالتها إلى شيرين عبد الوهاب: "أنا بعشق شيرين عبد الوهاب وبعشق صوتها ومستخسراها وبقول حرام اللي بتعمليه في نفسك، أنا مش عايزة اتدخل في حياتها الشخصية، لكن نصيحة من معجبة مش زميلة، إحنا محتاجين شيرين بتاعة زمان اللي كانت مركزة مع شغلها أكتر وكانت بتحب مهنتها وبتحب الغنا وبتحب شغلها وبتعمل حاجات حلوة تكسر الدنيا، ربنا يعملها كل الخير".




كما أضافت بوسي عن رأيها في أزمة لقب "صوت مصر" ومن المطربة المصرية الذي تستحقه، وقالت بوسي: "أنا مش مع موضوع الألقاب، في الآخر كل واحدة وليها شكلها وستايلها وليها صوتها اللي تميزت بيه وأغانيها اللي تميزت بيها، كل واحد شايف إن المطربة اللي بيحبها هي دي صوت مصر وبقى في خناقات دلوقتي".

وتابعت بوسي: "بس هو السوق اللي بيحكم مين صوت مصر ولا مين رقم 1 أو 2 أو 3، بس مينفعش أنا أقول على نفسي إني صوت مصر لكن لأ السوق اللي بيحكم الموضوع دا".







اقرأ أيضا..


بوسي توجه رسالة مؤثرة إلى شيرين عبد الوهاب


ads