الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس مجلس الإدارة
خالد جودة
ads
رئيس مجلس الاداره
خالد جوده

سر قوة العلاقة بين هيفاء وهبي وشيرين عبد الوهاب

الإثنين 19/أغسطس/2024 - 10:26 م
شيرين وهيفاء وهبي
شيرين وهيفاء وهبي


حرصت الفنانة هيفاء وهبي على دعم زميلتها الفنانة شيرين عبد الوهاب في أزماتها الأخيرة بداية من خلافاتها مع طليقها الفنان حسام حبيب وصولاً لأزمتها مع روتانا وحذف أغانيها على تطبيق اليوتيوب، لتوجه هيفاء رسالة دعم ومحبة وتشجيع لشيرين عبر حسابها على موقع تداول الصور والفيديوهات إنستجرام .


 






سر قوة العلاقة بين شيرين عبد الوهاب وهيفاء وهبي

 

من جانبها ردت الفنانة شيرين عبد الوهاب على هيفاء وهبي برسالة كشفت مدى قوة الترابط بين الثنائي وسر حب شيرين لههيفاء حيث كتبت: أنا رديت على النجمة هيفاء وهبي مش عشان باركتلي على الأغاني، النجمة هيفاء وهبي عملت معايا مواقف جدعة أقرب الناس ليا ماعملتهاش علشان نفسيتي تبقى أحسن، كانت بتكلمني يوميا عند الدكتور وكانت عاوزة تاخدني أقعد عندها وتخرجني ومودي يبقى حلو وتدخلني مكان يظبطولي الفيتامينات اللي في جسمي ويخسسوني.


 




اقرأ أيضا..

شيرين تعلن عن ليلتها بموسم الرياض «صوت إحساس العرب»




شيرين عن هيفاء وهبي: الصديق الوفي


 

وأضافت: هيفاء وهبي أثبتت إن الصديق الوفي مش لازم هو اللي جنبك ممكن يكون بعيد عنك، من أجدع وأنظف وأكرم الناس اللى شفتها فى الوسط الفني هيفاء بموقفها ده اشترتني طول عمري، وهفضل لحد ما أموت ممتنة ليها ولوقفتها معايا في الوقت ده.. الوقت اللي كنت فيه وحيدة وتعبانة ومكتئبة وبعيط وجت اطمنت عليا وحسستنى إني ليا أخت فعلا.. شكرا يا هيفا يا حبيبتي، ويا ريت يا ريت فى مصر لو في مشاكل أنا بناشد أي حد إن الست دي طيبة جدا جدا، ومتستاهلش إلا كل خير.


 







اقرأ أيضا..  

خالد يوسف: أرفض السينما النظيفة.. والتلامس جزء من الفن (فيديو)


ads